Dans i grunnskolen av Pavel Ãkland Dans i forbindelse med grunnskolen har stadig vert et diskusjonsomrÃ¥de. Dette er fordi dansen muligens nok er hideout vanskeligste fa delineate Ã¥ gjennomføre en lærerik og effektiv time i. Dette har ført til at dans blir mindre satt fokus pÃ¥ innen grunnskolen. Det Ã¥ bevise ovenfor 11e at dansen er et læringsrikt og interessant bottom er selvfølgelig lærernes oppgave. For det første er det viktig at vi, lærerne, mÃ¥ ha en positiv holdning til faget. Et av problema, etter min erfaring, i dansen er nettopp det at det ikke er mange lærere som har positiv holding og engasjement for faget noe som barna lace fanger opp. For Ã¥ skape interesse og engasjement i barna innebærer i sterk gard at læreren er positiv til faget. I smÃ¥skoletrinnet er det viktig at vi tar leken som utgangspunktet for danseopplæringa. Elevene mÃ¥ bli satt ut i noe som for dem virker som en lek men som er basert pÃ¥ noen regler. Ved Ã¥ sette inn noen ingredient ære trinn inn i leken blir eleven gradvis vant med de. Etter noen timer med denne tenor for danselek kan man sÃ¥ gÃ¥ til en skikkelig dans der eleven ubevisst kan dansen. Etter kvart som elevene blir eldre oppstÃ¥r det flere problemer innafor dansen. Dette vedgÃ¥r guttene som begynner Ã¥ ta en avstand til dansen.
Problemet som oppstår er jentelusene og guttelusene. Dette er et vanskeligere problem å takle og har forskjellige løsninger. Den vanligste metoden er å dele de opp sjøl og ikke la dem velge partner selv. På dette mellomtinnsstadiet begynner elevene å bli bevisste på kroppens hell on earth så det er ekstra viktig å peke frem at dans er naturlig for alle mennesker. Det s om også skjer er at guttene ikke har noen f! orbilder innen dansen ettersom de ser lite... If you want to get a full essay, order it on our website: OrderEssay.net
If you want to get a full information about our service, visit our page: write my essay
No comments:
Post a Comment